sukk hehe, var ute og kjørte ikveld der inne mot brandsøya hvor dem driver bygger det der hestesenteret, der er det noen grus og sandhauger osv som eg hadde sett fra oppsida av vegen da eg har kjørt forbi andre dager så tenkte skulle teste ut, men var litt for mørkt, og var litt skummelt og stå nedi mørke der med skog rundt seg og alt etter og ha sett litt formye spøkelse dokumentarer og jakter på tv, så ble ikke så lenge

og før eg skulle pakke sammen og dra heim igjen så skulle eg bare kjøre ei siste stripe på ein sån grusveg som jekk langs fjellsiden der, så kom eg in i ein sving og vipps for eg uti grøfta som er full av store steiner og bilen rulla og hoppa og spratt, jekk hardt for seg så ble litt skader
menmen bilen går fint forsatt

vinga kan eg rette ut igjen i skrutvinga og dekselet kan eg teipe men må vel kjøpe ny sån sak vinga skal stå på, sia den er knekkt, holder vel ikke så bra om eg limer det..
Vinga ble helt forvridd og karroseriet knakk bak
ikke nokk med det, det der feste vinga er på er også knekkt nede der, på begge sider bare at er kun eine siden den er fra hverandre,
pluss den der lille ekstra stabelitetsgreia eller va det er er knekkte på høgre siden nå som eg akuratt hadde fixa den på venstre sida

men dem sakene kan eg lage selv med ein hard plastbit og litt sliping med dremmelen, det eg gjorde på venstre sida da den knakk da eg testa den ut første dagen, funker bra, men venter slike i posten uansett så dem skal eg skifte ut til orginale igjen da