Da er første runde over, og jeg håper at alle fikk mersmak på dette. Jeg hadde det iallefall skikkelig moro, og disse bilene er bare helt kanon
Syntes at alle småproblemer løste seg godt, og at vi fikk en fin rutine på ting etterhvert. Det såg stygt ut for Håvard i starten, da han fikk problemer med drivverket før vi startet hovedløpene. Han gjorde det han burde, demonterte bilen på stedet, fikk orden på problemet og kom sterkt tilbake. Synes dette er litt av moroa ved slik kjøring
Bilen til Fooseman var klart den som gikk best, så han har truffet på det meste der iallefall. Ikke alltid at det var en fordel med stor fart, men bilen gikk veldig fint. Mikrosokken slet en del med spissingen, noe han kanskje burde justert tidlig slik at han kunne ha klatret litt, men tankegangen om å fikse/forbedre bilen på stedet er vel ikke helt på plass enda. Tror ingen av oss er helt vant til å gjøre det slik.
Ellers var det noen små uhell her og der som kanskje førte til at en mistet plasseringer, men slik er det bare. Stort sett så tror jeg at alle hadde det kjempemoro. Jeg skal selv sjekke godt over bilen til neste løp, differ skal renoveres, og endringer i oppsett skal også på plass.
Legger snart ut noen få bilder og resultater av løpene så langt